Chemik rozwija produkt, aby zachować czyste dachy
Formuła produktu pozwala brudne dachu według czasu lub według wad ceramiki może być czysty, w ciągu kilku godzin
Porto Alegre - szuka się trenera w chemii Rubens Campos miał pomysł, który zmienił jego życie. Od 16 lat mieszka w Europie, a następnie członków rodziny serwis, który pracował w budowie i renowacji domów. Perfekcjonista, Apucarana chemicznego (PR), patrząc na domy, zawsze myślałem, że coś było nie tak. Tak więc w 2002 roku, a partnerem Roberto Yortzchetz stworzył Clean Płytka produkt z sześciu elementów w stanie oczyścić, przywrócić, i nadal zachować Konserwacja dachu na okres trzech lat.
Wzór chemiczny produktu, który ma dwa elementy importowane pozwala brudny dachu czasie lub z defektów materiału ceramicznego może być czysty w ciągu kilku godzin. "To prawda, odmładzanie dla pokryć sprawdzony przez Centrum Techniki Ceramiki, organy akredytowane przez Narodowy Instytut Metrologii, Standaryzacji i Jakości przemysłowa (INMETRO) skuteczności," mówi Francisco Jardel, dyrektor handlowy z Południowej Ceramiki, zlokalizowanych w Crickhowell i rynków Produkt. Płytka Cleaner przywraca do 60% naturalnego koloru dachu.
Wśród głównych korzyści z produktu nie jest zużycie wody dla aplikacji. W konwencjonalnym sposobem musiałby myć i malować, co może zagrozić płytek. Innowacje mogą być również stosowane do ścian, podłóg, fasad aluminium, znaków i markizy. Według Franciszka, fabryki ceramiki są już przy użyciu produktu do immunizacji ich produktów przed działaniem grzybów i szkody spowodowane przez warunki atmosferyczne. "Płytki miał sześć miesięcy gwarancji jest teraz sprzedawane przez producenta na okres pięciu lat," mówi.
Sprzedaż czystych Płytka odbywa się poprzez dystrybuowane do każdego franczyzobiorcy z materiałów reklamowych, maszyny do nakładania i 400 litrów z zestawem produktów. Produkt ten oczyszcza całkowite 2,5 mln metrów kwadratowych dachu. Kupić zestaw pierwszej inwestycji wynosi $ 12000. Kwota jest wypłacana z zysków z wykorzystaniem samego zestawu. To dlatego, że średnia cena sprzątanie pozostawia za 5 USD. Z drugiego można kupić biznesu jest bardziej opłacalne. To dlatego, że koszt 400 litrów jest w L 2000.
Sprzedaż usług pochodzi od drzwi do drzwi. "Mamy poinstruować użytkowników, aby rozpowszechniać ulotki w skrzynkach pocztowych domów, które mogą być potencjalnym klientom," mówi Francisco. W czterech lat istnienia produktu, istnieje 30 franczyzobiorców w Porto Alegre w Brazylii jest tylko jeden, ale rynek nadal ma trzy więcej, wylicza dyrektor handlowy z Południowej Ceramiki
autor Konserwacja dachów
dach to podstawa, trzeba go dość często sprawdzać Konserwacja dachów
OdpowiedzUsuń